Google +


 Последна мода от соц.мрежите. Благодаря на Свилен за поканата 🙂 . Добре направено. В смисъл бързо се ориентирах за разлика от Facebook-a, по-изчистено, по-практично и ми трябваше по-малко време да спра да гледам като теле в железница. А живата истина за мен е: Още едно „нещо“ което да държи хората физически далеко един от друг. Още изгубено време в разглеждане на картинки и обсъждане на каквото се сетите. На мен лично ми идват в повече тези чатове, социални мрежи и ще започна едно по едно да се отказвам от тях. А на оплетените в мрежите УСПЕХ 🙂

6 thoughts on “Google +

  1. Модата си е мода, този път даже и аз съм „модерен“ даже измислих и нова дума (глагол даже, то може и някой друг да го е измислил вече ама не се знае) – ПЛЮС-ВАМ

  2. Хе-хе и аз плюс-вам, ама то си има думичка – публикувам. Ей тия момчета и момичета, дето се занимават с компютри, от ден все по неразбираемо говорят и пишат… 😛

  3. Аз лично предпочитам Google+. Главната причина е факта, че там влизат главно интелигентни хора, публикуващи интересна информация. По-user ориентирано е и лесно за изполване.

  4. След двумесечно използване на Google+ Мога да кажа със сигурност, че се ползва главно от интелигентни хора 🙂 (което само ме радва) .Дано си остане така 🙂

Вашият коментар

