По средата


Знам отсъствах доста дълго, но няма да се извинявам не е в стила ми 🙂 а причината е проста… наблегнах на нещата от живота ми независещи от единици и нули. Реалността за нея говоря! Съвсем различна е когато не е през монитора…

Разочарована от живота си аз се бях впуснала в другата крайност … чувствах се жива само когато компютърът ми беше включен, докато не осъзнах, че това се е превърнало в зависимост… Не можех да кажа кога се намирам във виртуалната реалност или в ралната реалност (ако ме разбирате де)… и тогава осъзнах, че не съм нито в едната нито в другата… бях по средата и можех да влизам или излизам в едната или другата когато си поискам. Осъзнах, че всичко е въпрос на воля на осъзната воля. Сега се чувствам свободна и лека, като затворник на който са махнали белезниците и който вярва , че ще полети също 😉 (е не всичко в което вярваме си е живата истина)…. И така … аз мисля, че мога да летя също, но ще пробвам в малко по- късен етап от живота си 😉 Надявам се до тогава да съм осъзнала, че не го мога 🙂 Хайде усмихвай се  народе независимо в коя реалност се намираш….

 

2 thoughts on “По средата

Вашият коментар

