Google+ … и месец след наказанието!


Днес сутринта реших да се поровя в профила си в новата социална мрежа. Както писах в предишен пост ме наказаха за неспазване правилата за имената, но профилът ми все още си съществува и аз разглеждам понякога там публикациите на абонатите си с единствената разлика, че не мога да коментирам и да ползвам някой от екстрите им за чат, снимки и квот се сетите просто съм наблюдател без право на глас там.Тук ще вметна, че ако си променя името по тяхните правила естествено наказанието ми ще бъде снето, но аз не искам да се променям според тях а предпочитам те да се променят според мен затова „връзката“ ми с Гуглето за момента мога да я нарека „висяща“! И днес като се логнах първо ми излезе съобщение различно от нормалното.А нормалното е  от сорта: Потребителския ви профил е спрян… бла бла да си променя името и т.н. Днес ми поискаха да добавя телефонния си номер към профила, който е спрян!!!  По-интересното следва… не видях бутон да пропусна това събитие затова си измислих някакъв номер.  Започнах да разсъждавам за правилата и живота за това какво искаме и какво даваме и до къде трябва да стигат желанията на някой и трябва ли да има хора които да „регулират“ виртуалния живот … но това ще е в друга тема.

П.П. За бутона може и да не съм догледала, който е получил съобщението моля да сподели 🙂

7 thoughts on “Google+ … и месец след наказанието!

  1. При влизането ми във всяка една от пощенските ми кутии в google ми изиска телефонен номер. Аз го дадох, защото на него получавам sms-и от гугъл календар. Телефонния номер ми изисква също и след неколкократно въведена грешна парола. Въпроса се появява периодично, а мисля че има бутон за прескачане на този въпрос.

    • Да за пощата се наложи да си дам номера, понеже трябваше да получа от тях „код за регистрация“, но да ми искат номер на GSM за спрян потребителски профил звучи малко странно…Аз бутон не видях …

  2. Никога няма да си дам телефонният номер за подобни глупости, пък ако ще единственият начин за ботска защита да е. След някоя година джони мнемоник може да стане реалност, към това http://store.picbg.net/pubpic/27/32/676238ddcc752732.JPG ли се стреми прехвалената компания?

  3. Телефонния ви номер се иска за да се трупа базата данни с телефонни номера които в последствие да бъдат таргетирани с рекламите на гугъл, това не би трябвало да ни изненадва. Всяка ама повтарям ВСЯКА информация която ви се иска в пространството ви се иска Първо – за да имат контакт с вас, второ за да ви разпознават когато ползвате един меил и трето за да могат да определят по добре вашите предпочитания и навици с цел да ви поднесат по правилната реклама, което е с цел да се увеличи шанса да цъкнете на нея от което конкретно в този случай гугъл печели, а на другите места за да може да доведете до осъществяване на продажба. Съвсем по инерция един ден дадох на Gmail телефонния си номер за да мога да си вляза в пощата и да правилно … нямаше бутон за премахване на съобщението … уж да гарантирам че съм аз, а това ама ВЪОБЩЕ не беше така. Когато имат вашия номер има системи за интеграция с операторите ( което не е направено навсякъде но рано или късно ще е ) да се разбира локацията ви в момента защото се очаква че телефона ви е с вас. Предполага че моя пост ви звучи много фанатично и конспиративно, но от всичко което зная за мрежата като маркетингов специалист това е точно ама съвсем точно така. И като за последно ще кажа какво стана след като си дадох телефона на гугъл. От този момент нататък НЯМАМ и представа как стана това Facebook започна да ми праща смс известия, За профил, който не поддържам след като го изтрих ( да успях да изтрия с едно от приложенията им и чакане 14 дена ) включих после само 2ма роднини и нищо повече. Сега си бъркам в Джоба и ви чета съобщението на …. е изтрил съм ги … та съобщенията бяха типично агитиращи с една дума вреще и дооправете вашия профил . Вашия профил е почти развит. Не сте видели нашите нови услуги … Което след като се заинтересувах стана ясно че няма как да спра … но едно е сигурно Facebook няма да си избие тези смс-и от мен. Уау това което написах си е цял пост …

  4. @Дамян за много неща си прав, но за връзката Google Facebook бъркаш. Двете са компаниите конкуренти в събирането на информация. А информацията е най-ценната стока от 60 години насам. И става все по-ценна.

Вашият коментар

