Защо съм щастлив човек и защо пропуших.


Странно заглавие на моите мисли, но мисля двете теми са донякъде свързани. Щастлива съм защото разбрах, че не съм по различна от всички останали и аз като вас изпитвам радост, тъга, болка, щастие редуващо се с мъка. Разбрах, че винаги има утре. И всяко утро е едно ново начало. Погледнах на света като едно цяло и аз съм част от това не съм сама. Поставях си ограничения премахнах си Скайпа не влизах във Фейса, отказах цигарите и ЗАЩО? Това ограничаваше волята ми? Това ангажираше съзнанието ми.През цялото това време аз мислех какво не трябва да правя вместо да се наслаждавам на живота и да правя каквото ми харесва. Всъщност мислех доста да философствам по темата, но някак си философията не ми се връзва тук. Просто исках да ви кажа Аз съм част от Вас, както и вие от мен. Не го забравяйте и помнете! Винаги има утре!

One thought on “Защо съм щастлив човек и защо пропуших.

Вашият коментар

