Разредени емоции


Вече взе да ми писва малко и голямо да ми реве в мрежата, да ми говори за сигурност, защита на лични данни АСТА, маста и тем подобни. ЛИЧНИ ДАННИ В МРЕЖАТА- как ви звучи щото на мен ми звучи АБСУРДНО!!! Абе хора, ако имате мръсни снимки не си ги дръжте в компа, ако ще взривявате нещо не го споделяте у Фейса, ако си търсите половинка не го тръбете в аха-то. Изобщо, ако искате нещо да се промени в живота ви не се надявайте виртуалната фея да изкочи от монитора да замахне с пръчката и да се случи чудо. ЗАЩОТО чудото е ВЪВ ВАС САМИТЕ! Вие сами по себе си сте чудо на природата. Вие решавате съдбата си! Вие променяте живота си силата е във вас.И, ако в началото интернет беше нещо свободно и безгранично, то сега всеки внимава къде ходи какво казва и честно казано мен вече не ми носи тези положителни емоции ровенето в нета както преди. Казват събират данни за теб(нямам какво да крия) дразни ме как всичко се промени всичко стана пошло и не ме зарежда с емоции от чуто, видяно прочетено, а напротив кисненето ми в нета ми разрежда емоциите! Всичко стана една боза в която маркетинга и кликответе диктуват развитието на страниците и информацията, а какво се търси най-много в нета … Всеки случай не е това което на мен ми допада.

3 thoughts on “Разредени емоции

  1. Доста от казаното е правилно. Но проблема на АКТА е друг. повечето хора не осъзнават това и виждат само повърхността. Интернет отдавна не е виртуално пространство. Интернет е реално пространство. Интернет е част от живота. Част от бизнеса. Част от търговията (и то огромна част), част от печалбата. АКТА има за цел да даде нашите парички в ръцете на някои корпорации. И не това е лошото, лошото е че иска да им даде и нашите животи, нашите тайни, нашите мечти. Проблема е, че АКТА иска да ограничи нашите свободи във уж виртуалното пространство. Какво ще стане ако утре не можеш да си намериш работа, защото си „потенциален престъпник“. Какво ще стане ако утре те уволнят от работа, защото си човек с различни политически предпочитания? Какво ще стане ако утре ти издадат ограничителна заповед, защото си си мечтал за тройка с Анджелина Джоли и Златка?
    Проблема не е в това което ние имаме (или нямаме) да крием. Проблема е в това, че определени хора ще получат ПРАВОТО да го измъкнат от нас с или без нашето съгласие.

  2. Данаиле, ми то вече се случва и без АКТА.! Ние самите се ограничаваме. Не говорим, не споделяме каквото ни се иска повечето се стрхуват да изкажат критично мнение. Правят се на други абе с две думи фалшива работа …

Вашият коментар

