В Рая или в Ада ?


Първо да уточня, че не съм склонна да вярвам в информацията във вида в който е поднесена от нашата църква, но вярвам че има една сила свише и съм благодарна,че имах дори и кратката възможност да усетя пулса на Вселената. Замислих се наскоро, ако има Рай и Ад и душите ни отиват там в зависимост от това дали са грешни или не. То къде отиват душите на тези, които не са грешни, но не са и праведни. Онези посредствените хорица от, които нищо не зависи, слабохарактерните оставили се някой друг да направлява живота им вместо тях просто защото нямат сили да се изправят и да се борят. Онези които с радост ще приемат помощта ти, но никога няма да ти предложат своята. Онези които чакат шестицата от тотото да им оправи живота или божията ръка да ги докосне по рамото. Онези които си мислят,че всички са им длъжни, а те никому не са. Та тези същите не са извършили нищо лошо никому, но и не са направили добро. Цял живот полезни само за себе си те имат ли място в Рая? А в Ада? Аз не мога да ги пратя нито на едното място нито на другото. За мен са безпътни, безплътни същества! Сега ви питам: Колко такива хора познавате? И къде им е мястото?

15 thoughts on “В Рая или в Ада ?

  1. еееее страшна си ,но ще те питам ако ги няма тези посредствените на нас дали нямаше да ни е по-лесно…….- което не ме кефи 🙂

    • Нещо май не те разбрах. Не те кефи, че ще ти е по-лесно или обратното. Но вероятно щом ги има човечеството има нужда от тях 😉

      • Има ги за да можем ние да правим разликата… Както има плевели, така ги има и тях, но явно почвата е много неплодородна, защото много плевел, много нещо!

        Хубаво е че се замисляш за такива неща, но със сигурност това, което те е накарало да пишеш не много хубаво…

    • Дано оставянето без думи да е в добрия смисъл… Винаги кокато те чета предизвакваш в мен емоция! Не съм отговорл на въпросите ти в края, аз и всеки един от нас познава повече такива хора, отколкото би искал! А къде им е мястото? Радвам се, че не аз решавам това…

      Извинявай че чак сега отговарям, но имах проблем с компа.

      • spacy01 Остави ме без думи от факта, че се замисли какво ме е накарало да разсъждавам върху темата (малко хора го правят). А до тези размисли стигнах след смъртта на един мой познат и все още ми е чудно къде е той.

  2. Такива като теб и мен колкото и нескромно да звучи носят на гърба си тези „плевели“ ,но ……………. нали се сещаш че ние избираме как да живеем и не ме кефи някой да ме носи на гърба си .

    • Така е, Яна, сами избираме как да живеем живота си, но някои от нас се раждат с повече възможности да избират от други…

      А плевелите, затова са плевели, защото вегетират (не бих ползвал думата живеят), за сметка на другите, така че – симбиоза, но когато има много плевели, овошките боледуват…. А по нашите земи няма кой да плеви… Много аграрно стана… 🙂

  3. яна Ако някой те носи на гърба си съм сигурна, че няма да се чувстваш комфортно там (за разлика от много други). Но виждаш ли от време на време трябва да се оставяш да те „носят“, то е същото като с ходенето. За правилна походка използваш първо единия крак после другия, а не само единия или и двата едновременно. Тогава очевидно нещата куцат. 🙂

  4. Знаеш ли винаги ме караш да се замислям мнооооооого в дълбочина и истината е ,че това което намирам като отговор не ми харесва „истинските герой остават до теб“ или как беше мисли върху това , а кой къде е кой знае предполагам най-вероятно където му е мястото;-)

  5. Аз вярвам, че Ада е на Земята докато сме живи, а Рая е там, където отива всяка душа, чието тяло е безжизнено. Че душата се преражда, за да откупи греховете си от предишния живот и всеки проблем, с който се спъваме е урок, който не сме научили „преди“. (Надявам се да не звуча сектантски и с промит мозък..)

    • @kristeyst Всеки има своето виждане за нещата и предполагам всеки е прав до някъде. Аз лично си представям нашата планета като едно училище за недоразвити деца без надзиратели и който може сам да се оправи добре, ако не може зле.

Вашият коментар

