Знам къде е Рая


Така е знам къде е рая. Мисля, че винаги съм го знаела, но чак сега ми светна.Както се пише в църковните книги рая е на небето. Но за мен е малко по-нагоре. Рая е в космоса. Да точно там сред звездите е той. И всяка звезда душа е. Там отиваме след смъртта. Там душите ни бродят и светят и когато намерят сродна душа стават неделима светлина. После се замислих, когато тук се роди дете то също се ражда със своята светлина тук на земята и после отива в космоса. След това си помислих, а там раждат ли се нови души? Да разбира се както ги наричаме тук супернова, звезда родена от сблъсъка на две светлини. Ами ада той дали е под земята? Едва ли там са само земните пластове и ядрото. И той е там на небето казват му тъмната материя или черната дупка. Сега разбирам защо през целият ми живот ме е влечал така силно космоса с неговата необятност, хармония и красота. Предполагам ми е нещо познато защото съм била там и там ще се върна отново надявам се само да се върна като светлина.

http://apod.nasa.gov/apod/ap120512.html

http://apod.nasa.gov/apod/ap111003.html

http://imagine.gsfc.nasa.gov/docs/science/know_l1/supernovae.html

Изображение

3 thoughts on “Знам къде е Рая

  1. Много добро разсъждение. Аз също се интересувам от космоса винаги ме е привличал. А замисляла ли си се какво става когато спим? Дали душите ни излизат от тялото и посещават други измерения и галактики? Знаеш ли че има и астрален свят? Днес се замислих над някой неща колко ограничени сетива имаме.Виждаме и чуваме в точно определен спектър. А какво би било ако виждахме и в ултравиолетовия и инфрачервеният спектри?Вече е доказано че всеки човек приежава аура. Обградени сме от светлина.Съвремената медицинска наука познава само два вида паразити ендо и екто паразити, но има и друг вид – така наречените енергийно информационни паразити или мафлоци те се хранят с нашата светлина (аурата) която ни обгръща. Има и други неща за които бих искал да си говорим. Можеш да ми пишеш на мейла.

    П.С. открих блога ти след оставен от теб коментар в блога на Иван Ванков – Гатака.

Вашият коментар

