Превоз за собствена сметка


Днес реших да се поразходя пеша и минавам аз покрай едно бусче с надпис на предното стъкло „Превоз за собствена сметка“. Ей в какви размисли ме хвърли този надпис. Но като крайно обобщение само ще ви питам. Някой знае ли за какво беше създаден този закон? Какво спечелиха, какво подобриха и с какво ни улесни този надпис? Напоследък (откакто са ни демократични законите) наблюдавам едно нещо. Всеки нов закон е закон срещу личността и свободната воля! Ей вие горе само искам да ви кажа „Беден човек-жив дявол“. Не изкарвайте дяволията на българина, а ми му разширете малко примката около врата и тогава ще си решите проблемите с безсмислените закони!

2 thoughts on “Превоз за собствена сметка

  1. Не знам за какъв закон става въпрос, ама такъв „надпис“ има поне от началото на деветдесетте.

    • Гюри стар си е закона и безполезен за „бедните български души“ , но сега като се замисля. На мен ми помогна да мисля, всъщност напрао си генерира един последвал процес на дилбока мисъл 😀

Вашият коментар

